کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل پلاگین‌های ریسکی و قدیمی فلش را مسدود می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کاربران مک که از مرورگر سافاری برای وب‌گردی استفاده می‌کنند از این پس قادر نخواهند بود سایت‌هایی را که حاوی انیمیشن‌های فلش هستند باز کنند، مگر اینکه فلش‌پلیر ادوبی را به آخرین نسخه‌ی آن بروز‌رسانی کنند.

بر اساس تصمیماتی که در روز پنج‌شنبه از سوی اپل اتخاذ شد، اشخاصی که فلش پلیر مرورگر سافاری آنها قدیمی است به محض ورود به سایت‌هایی که حاوی تصاویر انیمیشن فلش هستند ممکن است با پیغام‌های خطایی مانند: Blocked Plug-in ، Flash Security Alert یا Flash Out of Date برخورد کنند که مانع نمایش این نوع محتوا می‌شود.

اپل همیشه سر ناسازگاری با فلش پلیر ادوبی داشته تا جایی که به طور کامل پای انیمیشن‌های مبتنی بر فلش را از آیفون و آیپد قطع کرد. ولی این بار داستان تا حدودی متفاوت است، اپل برای محافظت از امنیت کاربرانش این کار را انجام داده است. پنج‌شنبه، ادوبی بسته بروزرسانی امنیتی را برای فلش پلیر ارائه داده که حفره‌ا‌ی را که به هکرها اجازه می‌داد تا از طریق کوکی‌ها به سرقت جزئیات حساب‌های کاربری سایت‌های معتبر کاربران بپردازند را برطرف کند. هدف اصلی این گونه بروزرسانی‌ها تنها ارتقاء سطح امنیت کاربران است، بنابراین با خیال راحت به بروزرسانی فلش پلیر بپردازید.

کاربران سافاری که با پیغام قدیمی بودم فلش پلیر روبرو می‌شوند با کلیک کردن بر روی دکمه دانلود فلش می‌توانند فلش پلیر را به آخرین نسخه بروز رسانی کنند. متاسفانه ادوبی به آی‌پی‌های ایرانی اجازه دانلود محصولاتش را نمی‌دهند، از این رو پیشنهاد می‌شود جهت دریافت بروز‌ترین نسخه‌ی فلش‌ پلیر به وب سایت سافت گذر مراجعه کنید.

حفره‌ی امنیتی مذکور تنها محدود به سیستم عامل مک نمی‌شود و پیشنهاد می‌شود کاربران ویندوز و لینوکس هم نرم‌افزار Adobe Air , Adobe Flash Player را بروزرسانی کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21609 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/04/23 تعداد مشاهده: 1765
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر